Suntem şi pe:

Stiri diverse

Abonaţii DOLCE, de joi fără posturile PRO TV

Publicat

- 348 vizualizări

După ce compania RDS RCS a scos din grila de programe pachetul de canale Discovery, Romtelecom face acelaşi lucru însă cu alt pachet de canale, cel al PRO TV-ului.

Toate posturile de televiziune deţinute de către Grupul ProTV S.A. au fost scoase, începând de joi, 3 ianuarie, de pe platforma Dolce din cauza negocierilor eşuate între cele două companii.

'Romtelecom şi ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom. Având în vedere că, până la acest moment, nu s-a ajuns la nicio concluzie, există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV, inclusiv MTV România şi VH1', anunţase, pe 1 ianuarie, Romtelecom.

Potrivit sursei citate, în toată această perioadă s-a negociat cu bună credinţă cu partenerul ProTV S.A şi s-au făcut 'toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil.

'Pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creştere semnificativă a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom. Ţinând cont de faptul că fiecare leu contează pentru clienţii săi, Romtelecom doreşte să îi asigure pe aceştia de toată deschiderea şi bună voinţa de a face toate eforturile pentru a ajunge la o înţelegere cu Pro TV S.A, cu privire la un preţ stabil şi rezonabil pentru transmiterea celor 11 canale ale grupului, exprimându-şi, în acelaşi timp, speranţa că şi Pro TV S.A ţine cont de interesul telespectatorilor români', s-a arătat în comunicatul Romtelecom.

La rândul său, trustul ProTV menţionează într-un comunicat de presă, publicat pe propria pagină de internet, faptul că 'succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea Pro TV şi a altor canale româneşti', fapt 'care determină într-o proporţie covârşitoare decizia de abonare'.

În pachetele de programe oferite de către Romtelecom prin platforma Dolce se aflau următoarele posturi tv deţinute de către Grupul ProTV S.A.: Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Acasă Gold, Sport.ro, MTV şi Pro TV Internaţional, Pro TV HD, Acasă HD, Sport.ro şi VH1.

Foto: agenda.ro

Citește mai departe
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *