Articolele zilei
Promovarea prin SMS – asul din mâneca unui afacerist de top

Tehnicile de marketing se schimbă odată cu lumea, iar dacă ai o afacere pe care dorești să o promovezi, trebuie să ții pasul cu metodele moderne de a te adresa consumatorului. S-a stabilit faptul că peste 77% dintre cumpărători folosesc telefonul mobil pentru a cumpăra produse de pe internet, astfel încât, pentru a avea succesul scontat, o campanie de advertising trebuie să aibă neapărat în vedere acest segment de piață. SMS Marketing-ul este, în acest moment, cel mai puternic instrument de a-ți face vizibilă afacerea și de a atrage cumpărători.
Iată câteva dintre beneficiile aduse de promovarea prin SMS a afacerii tale
- Țintești mesageria clientului
Probabil că cel mai important beneficiu adus de SMS Marketing este faptul că țintește direct căsuța cu mesaje de pe telefonul clientului. Acest tip de abordare are o rată de succes uluitoare. Conform smso.ro, statisticile arată că peste 97% dintre clienții vizați îți citesc mesajul în primele 4 minute!
- Abordare prietenoasă
Practic, trimițând un SMS de promovare, deschizi un canal „oficial” cu potențialul client. Ce înseamnă asta? Înseamnă, înainte de toate, faptul că i te poți adresa personal. Cumpărătorului îi place să creadă că mesajele îi sunt destinate în exclusivitate, iar SMS Marketing-ul este instrumentul care poate să facă acest lucru.
- Fidelizare mai simplă a clienților
Pe de altă parte, faptul că ai început o relație cu un client îți oferă posibilitatea de a-l cunoaște mai bine și de a-i trimite mesaje personalizate, care să nu-l supere sau să-l ofenseze. Cu alte cuvinte, rata de retenție este mai mare decât a campaniilor făcute prin mijloace clasice.
- Target mai sigur
Un consumator trebuie ținut cu orice preț! SMS Marketing-ul îți oferă posibilitatea de a le trimite clienților deja abordați mesaje de ziua lor sau reduceri de prețuri la produsele care îi atrag. Poziția geografică a acestora poate fi identificată în timp real, iar mesajele pe care le trimiți pot avea categorii de destinatari stricte, adică în funcție de sex sau de vârstă.
- Programarea mesajelor
Vei putea controla textul mesajelor și orele la care acestea vor fi trimise. Firmele care oferă accesul la SMS Marketing îți permit utilizarea unor platforme simple și intuitive, în care ai posibilitatea folosirii Bulk SMS-ului, în cazul în care dorești programarea unei campanii promoționale sau informative. Pe de altă parte, îți vor oferi șabloane de mesaje, cu ajutorul cărora poți prestabili conținutul mesajelor pentru diferite ocazii și le poți reutiliza cu ușurință.
Este mai simplu și mai direct! SMS Marketing-ul nu mai este advertisingul viitorului, ci al prezentului! Nu ai voie să rămâi în urma competitorilor și să apelezi la strategii clasice de promovare a produselor tale sau să cheltuiești în neștire bani pe campanii îndoielnice promovate pe rețele de socializare. Acum ai posibilitatea să te adresezi direct clientului. Reține că rata medie de citire a SMS-urilor este cu mult mai mare decât cea a e-mailului: 98%, față de numai 22%! Și nu în ultimul rând, ai posibilitatea de a integra o platformă de acest fel cu website-ul tău sau cu aplicațiile de vânzări pe care le folosești.
sursa foto: shutterstock.com
