Articolele zilei
Top 3 cele mai frecvente probleme cu care te confrunți atunci când ai prea multe dosare de arhivat
Indiferent că lucrezi într-o corporație, ONG sau în administrație publică, prin faptul că faci parte din personalul unei instituții ce are de-a face cu un trafic mediu spre mare de persoane, zilnic trebuie să-ți pui la încercare iscusința, răbdarea și capacitățile de a te orienta eficient în spațiul limitat pe care-l ai la dispoziție. Teancul de documente și dosare nu este deloc ușor de accesat odată ce nevoia urgentă apare în momente stresante, astfel, simpla gestionare eficientă a spațiului devine o alegere dintre a te îneca în acte sau a-ți pierde evidențele necesare.
Păstrarea actelor nu este un lucru simplu atunci când spațiul este limitat iar fluxul de noi documente este constant. Păstrarea lor atentă în dosare este argumentul evident, dar, cu toate acestea, există și alte lucruri de care trebuie să ții cont, pe care nu le-ai avut în vedere până acum.
- Teancurile de hârtii arată urât și sunt și mai oribil de arhivat
Degradarea hartiei este inevitabilă odată ce documentele importante necesită ceva mai mult decât un dosar tip plic sau o folie de plastic. Pe lângă asta, condițiile în care păstrezi evidențele contribuie extrem de mult la felul în care se menține hârtia. Dacă doar în condiții extreme au loc procesele de deteriorare, despre care nu este cazul să vorbim, problemele reale țin mai mult de neglijență și superficialitate. Astfel, multe foi ajung să fie ori îndoite, mototolite, rupte, zgâriate sau chiar lipite una de cealaltă din cauza transpirației sau schimbărilor de temperatură.
În majoritatea cazurilor, după doi ani documentele devin maculatură sau sunt distruse din motive de securitate, dar până în astfel de situații, depozitarea acestora implică foarte multe criterii și norme despre care există chiar și prevederi legale care pot fi aplicate în orice domeniu, nu neapărate cel juridic sau la arhivele istorice.
- Multe dosare se pierd sau se deteriorează până să atingă perioada de 2 ani
Pentru a depozita într-un mod cât mai ordonat documentele și evidențele activității sau a contractelor din mediul în care lucrezi biblioraftul plastifiat te asigură că îți vei putea repartiza pe culor, categorii și multe alte criterii alese de tine toate dosarele importante la care vrei să ai acces cât mai facil.
Materialul din plastic cu șine metalice specifice acestor instrumente de birotică sunt indispensabile în ziua de astăzi pentru orice persoană, nu doar pentru cei ce lucrează în domenii ce implică multă activitate de birou. Poți să folosești astfel de accesorii chiar și dacă ai nevoie să îți depozitezi în siguranță câteva acte importante de prin casă, ceea ce face ca utilitatea bibliorafturilor să nu fie condiționată de domeniul de activitate.
3. Multe accesorii de birotică din comerț sunt mari, de proastă calitate și scumpre
Nevoia de un flux constant de astfel de produse face ca achiziționarea lor să fie realizată prin alte metode decât achiziționarea directă la aceleași prețuri precum cele pe care le plătesc persoanele fizice. Ceea ce poate înseamna mai multe lucruri, deoarece există beneficiul de a achiziționa mai ieftin drept persoană juridică, din moment ce totul se calculează vrac. Dar de cealaltă parte, majoritatea produselor de acest gen apar sub forma licitațiilor, unde atât prețul cât și calitatea sunt compromise de fiecare dată.
În cele din urmă, produsele propriu-zise fac ca o achiziție să fie rentabilă sau nu. La eraft.ro, îți punem la dispoziție gamele de top ale celor mai consacrați producători la nivel internațional, la prețuri adaptate corect la România de azi, unde trebuie să recunoaștem că beneficiul real constă în buna dispoziție a unui angajat, promptitudinea unei sarcini complete, mulțumirea unui client și trăinicia unui produs conceput cum trebuie.