Suntem şi pe:
Clinica Sante

Articolele zilei

5 moduri creative în care poţi integra fructele în alimentaţia ta de zi cu zi: idei simple pentru o dietă variată

Publicat

- 86 vizualizări

Cu toţii ştim că regula de aur pentru o dietă sănătoasă este varietatea, pentru a ne construi o alimentaţie care să prevină carenţele nutriţionale şi care să crească nivelul de calitate a vieţii pe care o ducem. În acest demers, fructele şi legumele sunt vedetele absolute, pilonii de rezistenţă ai oricărei diete care promovează echilibrul pe termen lung. Dacă ai vrea să mănânci mai multe fructe, dar nu ştii de unde să începi, acest articol este pentru tine, gata să te inspire şi să te ghideze spre o dietă mai variată şi mai bogată în nutrienţi esenţiali pentru o viaţă mai bună.

5 moduri simple în care poţi integra fructele în alimentaţia ta de zi cu zi: reţete numai bune de pus în practică

O alimentaţie bogată în fructe şi legume este unul dintre obiectivele care revin cu regularitate pe lista de ţeluri de atins pentru o viaţă mai bună a celor mai mulţi dintre noi, mai ales la final de an şi la începutul primăverii. Însă vestea bună este că poţi înlocui clasicele snacks-uri cu gustări compuse din fructe, fără prea mult efort. Iată cum poţi face asta fără a depune prea mult efort:

Integrează fructele în micul dejun

Una dintre cele mai simple modalităţi prin care poţi mânca mai multe fructe este să le integrezi în micul dejun. Fie că le combini cu fulgi de ovăz, cu iaurt sau chiar cu waffles, fructele pot fi un adaos de nutrienţi şi savoare numai bun pentru un început de zi.

Fă un smoothie

Probabil orice pasionat de nutriţie pe care l-ai întâlnit până acum ţi-a vorbit despre smoothies măcar o dată, şi pe bună dreptate: smoothies sunt atât modalitatea perfectă pentru a înlocui nevoia de băuturi aromate cu un obicei sănătos, cât şi de a te asigura că îţi iei porţia zilnică de fructe. 

Ia-ţi un fruct în rucsac atunci când pleci de acasă

Nu mereu e nevoie de reţete complicate atunci când vrei să mănânci mai sănătos. Uneori poate fi la fel de simplu ca pusul în rucsac a unuia dintre fructele tale preferate, lângă pachetul de mâncare pentru muncă, asigurându-ţi astfel o gustare sănătoasă cu efort minim.

Combină-le cu brânzeturi

Dacă îţi doreşti o gustare mai consistentă, dar totuşi sănătoasă, combinaţia de fructe şi brânzeturi o să devină prietena ta cea mai bună. Fie că vorbim despre fructe crude sau uscate, combinarea lor cu brânzeturile potrivite va transforma o simplă gustare într-un snack sănătos, consistent şi rafinat.

Fă o salată de fructe

Una din cele mai simple modalităţi prin care să consumi mai multe fructe este să faci o salată de fructe. Alege fructele tale preferate, combină-le între ele, crează un dressing pe măsură şi totul e gata. Poţi combina fructe proaspete, fructe uscate, nuci şi oleaginoase, pentru un plus de textură şi consistenţă. Practic, poţi combina orice cu orice, în limita imaginaţiei şi a disponibilităţii tale de a ieşi la cumpărături.Pentru a te asigura că ai mereu fructe în frigider, cumpără fructe proaspete de aici şi bucură-te de varietate şi sănătate în meniul tău de zi cu zi.

Să ai o dietă variată şi echilibrată poate părea o provocare în ritmul de azi al vieţilor noastre, însă adevărul este că trebuie doar să ştii ce vrei şi ce îţi place. Aruncă un ochi pe site-ul şi în magazinele Auchan, şi alege ce se potriveşte mai bine nevoilor şi stilului tău de viaţă, pentru o alimentaţie croită pe dorinţele şi nevoile tale. Pentru că o viaţă sănătoasă este o viaţă care îţi lasă mai mult timp şi spaţiu să faci ce-ţi place.

Sursa foto: Pixabay.com

Citește mai departe